onsdag 21 april 2010

Diskmedelspumpar i mängder!

Idag var jag runt lite i butiker på Kungsholmen och i samma affär hade de tre olika diskmedelspumpar. Jag är visserligen nöjd med min nya men jag tyckte att det var kul att det fanns ett så stort utbud. Den nedersta hade vi innan men den började tyvärr att rosta efter tre år som trotjänare. Den genomskinliga till höger gillade jag inte eftersom texten är en påklistrad remsa och den röda hade jag faktiskt tänkt att köpa innan jag hittade våra svarta. Det som hade varit extra snyggt med den röda är att den finns i en mindre modell som man då kan ha som tvålpump.


1 kommentar:

  1. Tycker tvål/diskpumpar både är fint och praktiskt, alla du visar är fina, den transperant tyckte jag var rolig, har något liknande i rött plexi, köpt på bolagret:)
    Kram Cia:)

    SvaraRadera