söndag 21 november 2010

Julstämning hos Svenskt tenn?

Mamma och jag hade en myssöndag på stan idag och var runt till en massa inredningsbutiker. Vår tur började på Svenskt tenn och jag blir lika imponerad av deras saker varje gång. Men varje gång blir jag också besviken på deras service. Det slutade med att vi la ifrån oss våra saker och gick därifrån för att vi inte orkade vänta längre. Det var inte antalet kunder som var problemet utan en kunde inte kassan och nästa kunde inte hjälpa till för kassan var upptagen av en kollega som var och hjälpte en kund osv. Egentligen är inte problemet att vi inte fick hjälp utan tonen de anställda använder mot oss kunder. Tyvärr kommer jag ju att gå dit igen och igen för sakerna är ju underbara.


Det jag ville ha idag var en ljusmanschett med armar där man kan hänga dekorationer. Nu blev det en konstig beskrivning men tyvärr finns de inte på hemsidan och bilden jag tog är alldeles suddig så jag får visa när de har kommit hit eller rättare sagt när jag har orkat ge mig i lag med personalen.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad roligt att du hittade fina produkter på Svenskt Tenn.
    Jag ansvarar bland annat för servicen på Svenskt Tenn och skulle därför väldigt gärna höra mer om dina negativa upplevelser hos oss så att vi kan bli bättre.
    Jag hittade ingen mailadress direkt till dig, men om du har tid så skulle jag verkligen uppskatta om du kunde höra av dig till mig.
    Vänliga hälsningar
    Louise Lindén/ Svenskt Tenn

    SvaraRadera