lördag 13 november 2010

Hotellinredning

De senaste dagarna har inredning fått stå tillbaka och istället har mina tankar kretsat runt hotell, klänningar, frack och allt annat som har med baler att göra. Sambon skulle nämligen diplomeras i stadshuset igår. Det var en fin ceremoni i Blå hallen där jag bölade för att jag var så rörd och sedan blev det middag i Gyllene salen. En av mina överraskningar var att jag hade bokat ett hotellrum och brunch. Rummet var riktigt snyggt men tyvärr var inte den bra kameran med så bilderna är inte lika bra som de kunde vara.





 Jag gillar verkligen taket i hallen och funderar för fullt på om man kan göra något liknande i vår hall.

2 kommentarer:

  1. Snyggt hotell! Vilket är det, om man får fråga? Själv ska jag iväg och bo på ett designhotell i veckan och hoppas att verkligheten motsvarar mina förväntningar :-D

    SvaraRadera
  2. Hotell Mornington på Nybrogatan. Det var verkligen trevligt och snyggt.

    SvaraRadera