tisdag 23 november 2010

Illum Bolighuset

I söndags när mamma och jag var på stan så tog hon med mig till sin nya favoritbutik, Illum Bolighuset. Hon har pratat om Illum ett bra tag men jag har inte lyssnat. Känner mig som en tonåring när jag skriver så men men. När vi kom dit fattade jag i alla fall vilken butik det var och utbrast "Men det är ju Illum. Jag älskar dem!". Mamma tittade lite förnärmat på mig och sa "Jag har ju sagt det ett antal gånger". Förlåt mamma, ibland lyssnar jag inte trots att jag inte längre är tonåring.

Illum hade i alla fall helt underbara saker och det blir nog en tur dit med sambon snart för att shoppa lite julklappar till mig.

Men bilderna jag visar idag är faktiskt två saker som står på mammas och pappas önskelista. Om jag känner dem rätt är nog skålen inhandlad innan veckan är slut och lampan inom två månader.




Bilder: Illum.dk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar