måndag 12 juli 2010

För många projekt?

Jag älskar projekt! Jag har gärna ett antal som pågår parallellt och det är sällan som jag inte slutför dem. MEN ibland blir jag för ivrig och i det här fallet sambon med. Vi har blivit förtjusta i en klocka från Karlsson Karlsson och bestämde oss för att tillverka en liknande men det var här något gick fel i vår kommunikation. Sambon trodde att klockan var jättedyr och att det var därför vi skulle tillverka en. Jag å andra sidan ville göra en lite annorlunda variant. Våra olika idéer upptäcktes när vi stod på Myrorna för att köpa böcker att tillverka den av. Sambon tittade på höjd och bredd medan jag tittade på titeln och hur vackra ryggarna var. Efter nästan en timme förstod vi att vi hade olika idéer om vad som skulle göras och varför så vi bestämde oss för att köpa en istället. Så kan det gå när man är för ivrig och inte lyssnar på varandra :)




Foto: Inreda.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar