måndag 2 januari 2012

Nytt år och nya möjligheter

Det har varit väldigt tyst här på bloggen det senaste året. Anledningen till detta är att orken inte har funnits. Det har varit ett omtumlande år men 2011 var i slutändan ett fantastiskt år. Jag började äntligen jobba som lärare, jag träffade en underbar man och vi har förlovat oss.

Nu hoppas jag att det återigen ska vara roligt att blogga och trots att jag inte har bloggat själv så har jag fortsatt att läsa en massa bloggar dock utan att kommentera. Jag håller tummarna för att 2012 blir ett fantastiskt år för oss alla.

1 kommentar:

  1. Härligt att höra!!! Har saknat dig. Blev jätte glad över att se att du skrivet några rader igen. Super kul med mannen i ditt liv och stort grattis till ringen!! ;) Härligt när det vänder till det bättre. Kram Isa (rustaupp)

    SvaraRadera