söndag 15 januari 2012

Nya glas

Min fästman och jag har just nu två hem med 54 mil emellan men vi försöker att köpa saker tillsammans som vi sedan vill ha i vårt gemensamma hem. Det senaste inköpet är nya vardagsglas. Det blev 8 st Kartio i water green från Iittala. Om man var med i deras kundklubb eller om man gick med så fick man köpa dem för 59 kr istället för 79 kr. Erbjudandet gäller till och med 31 januari om någon mer vill fynda. Just nu finns de i Strömstad eftersom jag redan har rätt mycket glas. De passar dessutom väldigt bra där för i nyårspresent fick jag en Marimekkoskål i samma färg och nu har jag gett M en annan skål i samma färg så water green är den nya färgen i Strömstadshemmet.

Foto: Iittala.com

2 kommentarer:

  1. Iitala har vacker design.....jag gillar att gå på second hand och köpa kristall

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt kommentar! Insynsskydd beställde jag en gång i tiden på Designonline.se...
    Iitala är väldigt fin och stilren design!
    Ha en fin söndag!
    //Lana

    SvaraRadera