fredag 3 december 2010

De första julklapparna till mig själv är inhandlade

Det är rätt trist att köpa sina julklappar själv eftersom överraskningsmomentet försvinner men samtidigt får man ju det man vill ha. Jag har idag beställt förrättsbestick och porslin som jag och sambon kan hämta den 23 december när vi har kommit till Kalmar. 10% rabatt på besticken eftersom det inte var en lagervara och 20% på porslinet vilket är standard. Inte helt fel för då blir det fler julklappar till mig.

En beställning från Bluebox kommer det också bli om jag lyckas övertyga sambon om de nödvändiga sakerna som jag vill ha. Han förstår inte vad vi ska med följande saker till men det gör väl ni?!







Foto: Bluebox.se

2 kommentarer:

  1. Hi, hi... Det är klart jag förstår att det är nödvändigt att ha alla dina fina saker du beställt ;) Min kära make är precis som din sambo, förstår inte vad ska vi göra med alla "onödiga" prylar... ;)
    Fin blogg du har! Ska titta in till dig nu oftare! Gå in på min du också!
    Kram
    Lana

    SvaraRadera
  2. Krokarna skulle jag helt klart kunna sälja in till herr Fräken! Här köper jag inte mina julklappar själv, men jag skriver så specifika önskelistor att jag skulle nog lika gärna kunna köpa själv... :-D

    SvaraRadera