torsdag 3 februari 2011

Jippie!

Mitt tålamod tog slut så idag började jag jaga mitt sideboard. Det var inte det lättaste men med hjälp av försäljaren på möbelbutiken så fick jag tillslut informationen jag behövde. Imorgon någon gång mellan 12 och 15 så kommer mitt sideboard och de bär inte upp det till lägenheten men min vän J (exsambon) har lovat att komma hit och hjälpa mig vilket jag är mycket tacksam över. När det var klart så ringde de från Inneboende och berättade att mitt soffbord hade kommit så i helgen är nog lägenheten färdigmöblerad. Då är det bara småfix kvar och det är ju bara roligt. Så här ser det just nu ut i vardagsrummet.

1 kommentar:

  1. Det är frustrerande att vänta på levernaser! Helst vill man ju ha allt på direkten, eller ännu snabbare :-D

    Jag ska absolut på ROOM, OM jag nu kommer mig till Sthlm alltså...

    SvaraRadera