lördag 4 september 2010

IKEA & Loppis

Det känns som att jag inte gör annat just nu än att valarbeta och plugga men jag hinner ibland med andra saker. Idag efter att jag hade delat flygblad så tog sambon och jag en tur till IKEA. Främst för att titta på loppisen men varuhuset skulle också få ett besök. Loppisen var rent ut sagt skit. Det fanns ingenting och det har nog aldrig hänt mig tidigare. På varuhuset blev det dock lite smått och gott. En orkidé till familjen vi ska på middag till, ett par tofflor till sambon och en grön glasskiva till vår Malmbyrån. Vi har tittat på den men inte kunnat bestämma oss. Nu sålde de ut den för 29 kr så vi sa att det var värt ett försök och vi är riktigt nöjda. BOX-gallerian fick också ett besök innan vi styrde kosan hemåt och nu ska vi iväg igen. Trevlig kväll och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar