tisdag 1 juni 2010

Tick tack

Jag älskar klockor! Jag kan inte förstå hur man kan klara sig med bara mobilen som klocka. Jag har rätt många armbandsur att byta mellan men min absoluta favorit är en vintage-Cartier som jag fick av sambon i födelsedagspresent för två år sedan. Eftersom jag gillar att veta vad klockan är så har vi minst en i varje rum och det inkluderar badrummet. Klockan i vardagsrummet skulle jag snart vilja byta ut eller göra om och det finns flera jag skulle kunna tänka mig att ha. Mest sugen är jag på Karlsson-klockan.

Foto: inreda.com




Foto: www.aplusrstore.com

1 kommentar:

  1. Ja, visst finns det många snygga klockor :) Skulle lätt kunna hitta en snygg till varje rum ;) SKulle vara rätt häftigt att göra en "klockvägg" med många olika...

    Ha det gott,
    kram Therese

    SvaraRadera