tisdag 23 februari 2010

En gummiuggla?

Idag tog jag ett varv på stan för att se om jag kunde hitta några godbitar till hemmet. Panduro var första anhalten där jag köpte lite tillbehör till mosaikprojektet jag planerar. Det är inget stort projekt utan ett underlägg och egentligen handlar det om att jag vill pröva hur tekniken fungerar och hur det blir.

Turen fortsatte till Village, där jag hittade hur mycket saker som helst. Tyvärr fick inget följa med mig hem idag men jag tog en massa bilder med mobilen för att kunna visa sambon. Det är mitt nya trick för att få hans godkännande på saker utan att han behöver gå runt i butikerna. Något jag verkligen skulle vilja köpa är en gummiuggla som även är en sparbössa. Vi har en sparbössa redan som jag gillar men denna var ett strå vassare. Frågan är väl om man ska lägga en massa pengar på att spara pengar? Samtidigt sägs det ju: "You have to spend money, to make money". Det är en dålig bild men ni får i alla fall ett hum om hur den ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar